ETR - tekst łatwy do czytania
Nasza fundacja nazywa się Integralia.
Fundacja to grupa ludzi, którzy pomagają w jakiejś sprawie.
Fundacja Integralia pomaga znaleźć pracę osobom z niepełnosprawnościami.
Fundacja Integralia uczy jak rozmawiać z pracodawcą.
Pracodawca to osoba, która daje pracę i płaci za pracę.

Fundacja Integralia pomaga też napisać CV (czytaj si wi).
CV to dokument, w którym jest napisane:
- co potrafisz robić
- jakie skończyłeś szkoły
- gdzie wcześniej pracowałeś.

Fundacja Integralia ma oferty pracy dla osób, które potrafią:
- dobrze obsługiwać komputer
- czytać
- pisać
- liczyć.
Oferty pracy to wolne miejsca pracy.
Pracodawcy ogłaszają oferty pracy, gdy szukają pracowników.

Jeśli nie potrafisz:
- dobrze obsługiwać komputera
- czytać
- pisać
- liczyć.
Fundacja Integralia pomoże ci znaleźć inną fundację.

Jeśli chcesz nas o coś zapytać możesz:
- napisać maila na adres fundacja@integralia.pl
- zadzwonić na numer 58 555 60 90

Ocena dostępności tekstu:
Jakub Matys, Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
Koło w Gdańsku

ETR (Easy to read) to Teksty łatwe do czytania i rozumienia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696) podmiot publiczny powinien na swojej podstawowej stronie internetowej zamieścić informacje w tekście łatwym do czytania i rozumienia o swojej działalności.