Przejdź do treści

Specjalista ds. Customer Experience

Informacje na temat stanowiska

  • Gdańsk
  • praca zdalna
  • pełen etat
  • umowa o pracę

Twoje zadania:

  • prowadzenie projektów i inicjatyw związanych z tematyką customer expierience,
  • definiowanie badań klienckich, analiza wyników i rekomendowanie usprawnień produktowych, sprzedażowych oraz obsługowych,
  • analiza wrażeń, doznań i emocji klientów ERGO Hestii we wszystkich kanałach kontaktu z klientem,
  • współtworzenie i opiniowanie nowych produktów i procesów z perspektywy doświadczeń i budowania relacji z klientem,
  • mapowanie podróży klienta,
  • projektowanie miar jakościowych pozwalających monitorować procesy pod kątem budowania relacji z klientami ERGO Hestii,
  • współpraca w innymi biurami w obszarze usprawnień doświadczeń klienta,
  • planowanie akcji komunikacyjnych prezentujących wyniki badań klienckich zarówno do pracowników, jak i klientów,
  • prowadzenie warsztatów i szkoleń dotyczących customer experience.

Zwracamy uwagę na:

  • doświadczenie z obszaru customer experience, znajomość trendów rynkowych,
  • znajomość metodologii lub doświadczenie w realizacji badań: NPS, satysfakcji klienta, tajemniczego klienta,
  • umiejętność pozyskiwania informacji z wielu źródeł oraz wyciągania konstruktywnych wniosków,
  • komunikatywność i proaktywną postawę, chęć ciągłego poszerzania wiedzy,
  • gotowość do prowadzenia szkoleń i warsztatów,
  • umiejętność tworzenia prezentacji biznesowych oraz przygotowywania benchmarków i analiz,
  • dobrą organizację pracy własnej i samodzielność w działaniu,
  • umiejętność prowadzenia kilku inicjatyw/projektów równocześnie.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie, zdobywającej wiele branżowych nagród i wyróżnień,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7-9),
  • możliwość ciągłej bądź okresowej pracy zdalnej w uzgodnieniu z przełożonym,
  • biuro bez barier architektonicznych, dostosowujemy stanowisko pracy do różnych niepełnosprawności,
  • wszyscy pracownicy są przeszkoleni w zakresie rozumienia potrzeb wynikających z różnych niepełnosprawności,
  • pakiet benefitów (np. Program Zdrowy Pracownik, dofinansowanie do posiłków, spersonalizowany program dla osób z orzeczeniem niepełnosprawności, karta MultiSport i MultiLife).

Jeżeli potrzebujesz udogodnień to daj nam znać w formularzu rekrutacyjnym.
Zainteresowanych/Zainteresowane Kandydatów/Kandydatki spełniających/spełniające powyższe kryteria prosimy o dokładne wypełnienie formularza rekrutacyjnego dostępnego po kliknięciu w przycisk 'Aplikuj'.

Zapoznamy się uważnie z nadesłanymi aplikacjami.
Rozmowy kwalifikacyjne będą odbywać się w godzinach 8.00 - 16.00 (stacjonarnie lub online). Jeśli masz jakieś potrzeby w procesie rekrutacji w związku z niepełnosprawnością, zostaw informację w formularzu rekrutacyjnym. Weźmiemy to pod uwagę.

Dziękujemy wszystkim kandydatom/kandydatkom za zainteresowanie naszym ogłoszeniem. Odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Tworzymy zespół, który czerpie inspirację z różnorodności. Dołącz do nas i wspólnie budujmy przyszłość branży ubezpieczeniowej!

aplikuj